Followers

Thursday, September 24, 2009

Gambar Hari Raya UMI 1430

Posted by Mohamad Mustakim Bin Sarmuji at Thursday, September 24, 2009
Assalamualaikum. Apa khabar semua? Alhamdulillah sihat semua. Kali ini saya akan bawakan anda ke dalam realiti alam perkhawinan di bumi Kinanah ini. Hihi. Pertama sekali, saya nak minta maaf banyak disebabkan terdapat di setengah gambar yang bertarikhkan salah dan kurang tepat. Yang penting sambutan ini adalah untuk Syawal 1430.


Gambar di atas ini diambil selepas solat Aidil Fitri di Dewan Zajlatul Abidah. Terima kasih kepada Pengerusi DPMI kerana membenarkan kami memanfaatkan kesempatan ini. Cuba teka siapa jejaka yang paling hensem , tampan , segak lagi bergaya melecun. Tentunya yang pakai baju berkilat sekali. Hihi ( Perasan lah tu )

Gambar ini pula masa duduk khusyuk dengar khutbah raya yang disampaikan oleh Us Khairul. Hihi. Teringat masa saya dipaksa membaca khutbah nikah.

Background yang cantik dibelakang kami itu di rumah Us Fadhil. Siapa nak ketenangan yang menyeronokkan, boleh lah serbu rumah dia. ( Fadil, jangan marah tau)

Ha. Ini pula kali kedua saya dijemput jadi peNASYID. Menggeletar juga. Suara itu, boleh tahan sedap. Tapi yang paling mantap, suara Us Naim digabungkan lagi dengan Us Fadil dan Us Salam. Yang lain itu, back-up sahaja. Apa-apa hal pun, terima pada abang Firdaus, Us Hafiz, Us Nawi dan MANDUB kita, Us ZulFauzi. Gentlemen.
Dan gambar-gambar yang lain itu, tak larat nak komen. Oklah.
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN






2 comments on "Gambar Hari Raya UMI 1430"

Muallim Adham on September 24, 2009 at 5:41 AM said...

slm.. sgt menarik susunan program ni..

Mohamad Mustakim Bin Sarmuji on September 24, 2009 at 11:21 PM said...

wslm... syukran byk2. inilh kmi dprntaun :)

Post a Comment

Ulama'

Blogger Tricks Habib Omar Dr.Yusuf
Dr.Wahbah Zuhaily Dr.Ramadhan Buoti Harun Yahya Darul Ifta' darussyifa' PUM

Tolabah

pmram PMRAM Hewi PMRAM MyMaqaz umi Pahang Perak Johor Terengganu Melaka Pulau Pinang Dumyat Mansourah Damanhur eKPKM Kedah Medic Permaya

Akhbar

Harakah keadilan TranungKite tkodaily detikdaily PahangDaily suarakampus Malaysiakini Metro beritaharian NST utusan jazeera jazeera MyKKK

Tv Online

tvkltan tvpas tvceramah RTM tv3 tv7 8TV tv9 tvseries
 

Mohamad Mustakim Bin Sarmuji Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez