Followers

Thursday, October 15, 2009

Tahniah AJKT BKASM

Posted by Mohamad Mustakim Bin Sarmuji at Thursday, October 15, 2009


Alhamdulillah,tanpa disedari tahun ini merupakan tahun yang terakhir saya berada di bumi Anbiya ini. Mudah-mudahan , Allah memberikan kepada kami kejayaan dalam imtihan yang akan datang.Amin. Tahun ini juga, Dia telah mengurniakan kepada kami cahayamata pertama yang dapat menghiburkan kami sepanjang hidup ini.Amin.

Tahiniah juga kepada BKASM yang telah berjaya menyelesaikan Mesyuarat Agung Tahunan (MAT) dengan jayanya walaupun saya tidak dapat mengikutinya kerana sibuk menguruskan hal ehwal rumahtangga. Mudahan MAT yang akan datang, Allah akan mudahkan segala urusan yang berkaitan dengan kebajikan anak-anak Selangor di bumi Allah ini.

Tidak dilupakan, tahniah juga diucapkan kepada sahabat-sahabat saya yang dipilih dan ditaklifkan dengan tanggungjawab menjadi Ahli Jawatan Kuasa BKASM sesi 2009/2010 terutamanya kepada sahabat saya yang disayangi, Ustaz Muiz , Ustaz Abdullah Shahrul, Ustaz Hanan dan Ustaz Saifullah. Mereka semua adalah sahabat yang seangkatan dengan saya bermula sesi 2006/2007. Syabas juga kepada AJKT BKASM yang lain.

Mudah-mudahan dengan pengtaklifan dan tanggungjawab yang perlu dilaksanakan dengan penuh rasa tanggungjawab dan prihatin Mudahan Allah akan membantu dan memudahkan sahabat semua dalam menyelusuri kehidupan sebagai pejuang agama Allah ini. Bersama BKASM, memimpin perubahan di masa hadapan.

" Sirru 'Ala Barkatillah "

ABU INSYIRAH,
MANDARAH, ISKANDARIAH.

0 comments on "Tahniah AJKT BKASM"

Post a Comment

Ulama'

Blogger Tricks Habib Omar Dr.Yusuf
Dr.Wahbah Zuhaily Dr.Ramadhan Buoti Harun Yahya Darul Ifta' darussyifa' PUM

Tolabah

pmram PMRAM Hewi PMRAM MyMaqaz umi Pahang Perak Johor Terengganu Melaka Pulau Pinang Dumyat Mansourah Damanhur eKPKM Kedah Medic Permaya

Akhbar

Harakah keadilan TranungKite tkodaily detikdaily PahangDaily suarakampus Malaysiakini Metro beritaharian NST utusan jazeera jazeera MyKKK

Tv Online

tvkltan tvpas tvceramah RTM tv3 tv7 8TV tv9 tvseries
 

Mohamad Mustakim Bin Sarmuji Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez