Followers

Sunday, March 21, 2010

Sekitar Majlis Muhasabah Kepimpinan UMI 09/10

Posted by Mohamad Mustakim Bin Sarmuji at Sunday, March 21, 2010
Pada malam jumaat yang lepas 18 Mac 2010, alhamdulillah setelah hampir setengah tahun memangku taklifan bendahari UMI akhirnya mesyuarat agung tahunan UMI dapat berjalan dengan jayanya. Terima kasih kepada sahabat-sahabat yang menjayakan program tahunan ini. Tanpa antum, UMI tidak akan dapat menjalankan tugasannya dengan baik demi menjaga kebajikan bersama dan melaksanakan pelbagai aktiviti yang berfaedah untuk warga ' orang-orang kawen Iskandariah'. 

Syukran juga kepada mereka yang sudi mencurahkan segala lontaran ideal, cadangan, pertanyaan dan muhasabah untuk kebaikan bersama. Majlis ini dapat berjalan dengan meriah diselangi juga dengan pandangan yang bernas dan tepat. Betullah kata orang tua. Sepakat membawa berkat dan rahmat.

Us Fairuz yang sentiasa tersenyum tu pndai wat ulead dan adobe.kena cover macho.hihi.Kami pun selalu tersenyum je.....Mgkin yang pling hensem tue yang pling tinggi kat belakang.bolh caya? Bangga jgk dpt bergmbar dengan penjaring terbanyak UMI, Us Hafiz Ronaldo.

Sebab aper tue dok tergelak2?  Pandai jugak Us Rezman buat lawak. Ohh, rupanyer pasal PBS ( aku pon xtau bnda singkatan gapo nie). Us Aziz pon pandai wat lawak yer... 2 orang tok guru pon tgh tersnyum. Us Akli dan Us Zamzaini.

 l
fuyyo...nasi aper nie? tak penah nampk pon? tulah...namanyer nasi kabshah tok guru..hihi..Terima kasih jugk kepada Chef Kehormat N The Geng dan juga  Us Nik Rosdi ( Wakil BP PMRAM)kerana datang dari jauh. Jom cari ayam yg menyorok dlm nasi nie..

 
fikri tue tgh wat piki' gapo tue? macm suara balqis je nangis tue... Pastu nak bgtau..tarikh kat gmbr tue, silap.hihi.


Akhir kalam dari saya, UMI sentiasa memerlukan bantuan, sokongan dan  pandangan daripada ahli-ahli untuk terus bergerak membantu dan menjaga kemaslahatan baik untuk mutazawwijin dan akhwat Alex. Kita adalah keluarga saling bantu membantu antara satu sama lain.Berkhidmat kerana Allah.

Ulama'

Blogger Tricks Habib Omar Dr.Yusuf
Dr.Wahbah Zuhaily Dr.Ramadhan Buoti Harun Yahya Darul Ifta' darussyifa' PUM

Tolabah

pmram PMRAM Hewi PMRAM MyMaqaz umi Pahang Perak Johor Terengganu Melaka Pulau Pinang Dumyat Mansourah Damanhur eKPKM Kedah Medic Permaya

Akhbar

Harakah keadilan TranungKite tkodaily detikdaily PahangDaily suarakampus Malaysiakini Metro beritaharian NST utusan jazeera jazeera MyKKK

Tv Online

tvkltan tvpas tvceramah RTM tv3 tv7 8TV tv9 tvseries
 

Mohamad Mustakim Bin Sarmuji Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez