Followers

Thursday, April 9, 2009

Akhirnya 'PEMBUNUH' Altantuya.....

Posted by Mohamad Mustakim Bin Sarmuji at Thursday, April 09, 2009


Akhirnya 'pembunuh' kepada Altantuya telah dihukum gantung sampai mati oleh Hakim
Mohd Zakir Md Yassin yang diputuskan di Mahkamah Tinggi Shah Alam. Pembunuhan itu berlaku 2 tahun lepas. Meraka yang bersalah iaitu Koperal Sirul Azhar Umar dan Cif Inspektor Azilah Hadri.( klik sini )



Tetapi apabila saya membaca (klik sini ). Hati saya tertanya-tanya adakah ada 'manusia lain' yang menjadikan mereka berdua sebagai KAMBING HITAM dalam mendapatkan matlamat cita-cita SYAHWAT DUNIAWI dan meninggalkan NIKMAT UKHRAWI. Saya tidak tahu lebih lanjut tentang siapakah yang sebenarnya terlibat dalam pembunuhan itu. Dan seorang yang telah dituduh bersubahat dalam kes ni, Abdul Razak Baginda, penganalis politik dan juga kawan kepada Perdana Menteri Malaysia ke 6 telah dibebaskan ( Klik sini )

Natijahnya, hanya di sisi Alah mereka berdua berTAUBAT dan menGADU seikhlasnya jikalau mereka termasuk dalam kalangan hamba-hambaNYA yang DIZALIMI.

إِلَّا ٱلَّذِينَ تَابُواْ مِنۢ بَعۡدِ ذَٲلِكَ وَأَصۡلَحُواْ فَإِنَّ ٱللَّهَ غَفُورٌ۬ رَّحِيمٌ

( Kecuali mereka bertaubat selepas demikian ( melakukan dosa) dan memperbaiki (dengan amalan soleh. Maka sesungguhnya Allah itu Maha Pengampun lagi Maha Mengasihani ) Al Imran:89.

Dan juga peringatan bagi mereka yang ZALIM kerana sesungguhnya balasan azab dari Allah itu sangat dahsyat dan pedih.


0 comments on "Akhirnya 'PEMBUNUH' Altantuya....."

Post a Comment

Ulama'

Blogger Tricks Habib Omar Dr.Yusuf
Dr.Wahbah Zuhaily Dr.Ramadhan Buoti Harun Yahya Darul Ifta' darussyifa' PUM

Tolabah

pmram PMRAM Hewi PMRAM MyMaqaz umi Pahang Perak Johor Terengganu Melaka Pulau Pinang Dumyat Mansourah Damanhur eKPKM Kedah Medic Permaya

Akhbar

Harakah keadilan TranungKite tkodaily detikdaily PahangDaily suarakampus Malaysiakini Metro beritaharian NST utusan jazeera jazeera MyKKK

Tv Online

tvkltan tvpas tvceramah RTM tv3 tv7 8TV tv9 tvseries
 

Mohamad Mustakim Bin Sarmuji Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez